• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 26 آبان 1400
کد مطلب : 145763
+
-

با مردم/ حمایت از دستفروشان خدمت بزرگی است

طرحی که قرار است شهرداری تهران برای دستفروشان اجرا کند خدمتی به قشر ضعیف و مستضعف است که بسیاری از آنها آبرودار هستند و به‌دلیل ضعف اقتصادی مجبور به دستفروشی هستند.
حسنی از تهران 

 شبکه‌های استانی برنامه‌های خود را به زبان محلی پخش کنند
پیشنهاد می‌کنم شبکه‌های هر استان، برنامه‌ها را با زبان و گویش همان خطه نمایش دهند. این کار علاوه بر جذابیت برای ساکنان این مناطق و جذب بیشتر مخاطب به تلویزیون، موجب زنده نگه‌داشتن این زبان‌ها و گویش‌ها و انتقال آن به نسل آینده می‌شود.
توکلی شهمیرزادی از کرج

 شرایط فراهم شود هیچ جوانی از ازدواج بدش نمی‌آید
تسهیل همه‌جانبه باوام ازدواج زوج‌ها، اعطای وام بلاعوض، کمک در خرید لوازم منزل و سهل‌گیری طرفین درتمامی مراحل و در یک جمله تعامل با جوانانی که در شرف ازدواج هستند با هر نقش و عاملی، باعث گسترش و نهادینه‌ترشدن فرهنگ مقدس ازدواج می‌شود. بدیهی است که وقتی یک جوان ببیند شرایط سهل و برمداراست راغب به ازدواج خواهد شد.
عسگرآبادی از تهران 

روستای جهان‌آباد به بروجرد الحاق شود
مصوبه الحاق روستای 5هزار نفری جهان‌آباد به بروجرد 7سال است بلاتکلیف مانده و خبری از تأیید نهایی آن نیست. این روستا در 5کیلومتری بروجرد براساس اعلام مسئولان شرایط الحاق به شهر را دارد و مطالبه مردمی در این خصوص موضوعی جدی است. از مسئولان تقاضا داریم این مصوبه را زودتر عملیاتی کنند.
جهان‌زاد از بروجرد

 شرط داشتن کدپستی را از ادارات و ثبت نام‌ها حذف کنند
از مسئولان تقاضا دارم شرط داشتن کدپستی برای ارائه خدمات بانکی و غیره را حذف کنند! چون این شرط باعث اتلاف وقت و هزینه مردم مخصوصا مستأجرها شده است.
موسوی از شهرقدس

 یک معبر و دونام در هیچ‌جا پسندیده نیست
 از عزیزان شهرداری منطقه۱۹تهران تقاضا داریم تابلو راهنماهایی که به نام «شقایق» است را از بلوارشهید خلبان علیار محمدی بردارند. شقایق نام قدیمی این خیابان است که هنوز اثرات آن باقی‌است و یک معبر با 2 نام پسندیده نیست.
فریدی از تهران 

  مشکلات ته لنج‌کاران را حل کنند
یکی از راه‌ها ارتزاق مردم ساحل‌نشین تجارت دریایی خرد است که مدت‌هاست دچار مشکل شده است و مردمانی که کارشان تجارت ته‌لنجی است بیکار مانده‌اند. صدها خانواده چشم‌شان به دولت است که مشکلات ته‌لنج‌کاران را حل کرده و اجازه دهند آنها بی‌دغدغه مثل ده‌ها سال گذشته به تجارت خرد خود مشغول باشند.
عالی‌زاده از بوشهر

 کارت طلایی خودروسازان ناکارآمد است
خودروی من دارای کارت طلایی است. در تیرماه تصادف کردم و از اول مرداد‌ماه تاکنون خودروی من در نمایندگی ساپیا مانده و تا امروز از تعمیر و تحویل خودرو خبری نیست. اگر تمام هزینه‌های ایاب و ذهاب خود را به تعمیرگاه آزاد داده بودم حداقل اکنون می‌توانستم از خودرو‌ام استفاده کنم و در این 10سال گذشته هم هزینه بیمه پرداخت نمی‌کردم. این در حالی است که شرکت، زمان فروش ارائه کارت طلایی را به‌عنوان یک مزیت معرفی کرده و رقم بیشتری دریافت می‌کند.
شقاقی از تهران

  شرکت برق قبل از قطع آن اطلاع‌رسانی کند
مدت‌هاست برگه‌های کاغذی قبض برق جمع شده و همه امور پیامکی و اینترنتی شده است، این موضوع به‌دلیل تأخیر در رسیدن پیامک‌ها یا بعضا جابه‌جایی مستأجران یا ناآگاهی از کار با اینترنت و گوشی هوشمند برخی قبض‌ها به‌دست کاربران نمی‌رسد. اداره برق بدون لحاظ کردن این موضوعات و بدون اطلاع‌رسانی قبلی ناگهان اقدام به قطع برق می‌کند یا بعد از آنکه اقدام به قطع کرد پیامکش دریافت می‌شود. تقصیر امثال ما چیست که باید هزینه وصل مجدد هم بپردازیم؟
خالقی از تهران 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید